Kapcsolat

Császár Zoltán
elektronikus aláírás szakértő, jogi informatikai tanácsadó
Csaszignál Informatika Kft.

Tel: +36-37/311-701
Fax: +36-37/311-701
Mobil: +36-30/9-433-465
E-mail:
kapcsolat kukac jogi-informatika.hu
Cím: 3200 Gyöngyös
Vértanú utca 8.

térkép megtekintése

ONLINE BEJELENKEZÉS

Nyitvatartás:
Hétfő: 9.00 - 16.00
Kedd: 9.00 - 16.00
Szerda: 9.00 - 16.00
Csütörtök: 9.00 - 16.00
Péntek: 9.00 - 16.00
Szombat: 9.00 - 12.00
Vasárnap: Zárva

Elektronikus aláírás

Ügyfeleim mondták

dr. Hugai Emese ügyvéd, Gyöngyös

Abszolút kezdőként vágtam bele. Addig még e-mail címem sem volt, de Zoltán nagyon türelmesen elmagyarázott mindent. Sokat tanultam! Köszönöm!

dr. Áncsán András ügyvéd, Eger

Nagyon alapos munkát végzett Zoltán. A hangsúlyt a gyakorlati alkalmazásra helyzve sok, eddig homályos oldalt világított meg számomra! A tapasztalata és felkészültsége lenyűgözött!

dr. Magyar Ottó ügyvéd, Gyöngyös

Az irodámban az adminisztrátort kellet megtanítani az elektronikus cégeljárás új feladatainak elvégzésére. Olyan lelkesedéssel beszélt Zoltán, hogy engem is érdekelni kezdett.

Szórádi Sándorné dr. ügyvéd, Györ

Ezzel a képzéssel kellene kezdeni mindenkinek az elektronikus ügyintézést. Zoltán az alapoktól az XML dokumentumon át a végzések átvételéig mindent megtanított. Ráadásul olyan időpontban is vállalta az oktatást- mert én csak akkor értem rá-, amikor senki más nem tette volna. Minden kollégának bátran ajánlom!

dr. Erdélyi Ferenc ügyvéd, Gyöngyös

A tanfolyam többet nyújtott, mint amire valaha is számítottam. Büszkén mondhatom, hogy az Zoltántól kapott tapasztalatokkal és tudással végre sikeresen helyzetbe hoztam az irodában a cégügyeket.

Eredményes elektronikus cégeljárás bevezetése

Az e-akta informatikai szempontból szabályszerűen került benyújtásra.Céginformációs, és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálat
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 2-4. 

Informatikai vizsgálat eredménye - Bejegyzési kérelem

Az e-akta informatikai szempontból szabályszerűen került benyújtásra.

Szeretné ezt az üzenetet rendszeresen megkapni?

Ez ma már nem lehetetlen!


Mégis, minden 3-ik kérelem informatikai szempontból hibás.

Azonban, az ügyvédek 25 %-a egyáltalán nem folytat cégeljárás tevékenységet, vagy ha mégis, az általuk benyújtott kérelmek közül minden harmadik informatikai szempontból hibás eredménnyel zárult.

 

Ez megdöbbentően nagy szám! Vajon mi lehet az oka? Hogyan kell eredményesen bevezetni az elektronikus cégeljárás tevékenységet egy jogi képviselőnek? Hogyan kell a kérelmeket úgy összeállítani, hogy Ön a címben szereplő dicsérő üzenetet kapja eredményül?

Ez nem könnyű feladat. Önnek első sorban a jogi kérdésekre kell összpontosítania, miközben az informatika is rohamléptekkel változik. Erre sokan nincsenek felkészülve! Az elektronikus ügyintézés alkalmazása napról napra egyre nagyobb szerepet játszik mindannyiunk életében, a jogi képviselők munkájának eredményességében pedig meghatározó szerepe van.

 

A jogi informatika sikeres alkalmazása a cégeljárás területén élet-halál kérdésévé vált. Ezt a kesztyűt Önnek is fel kell vennie! 

 

Van egy történetem…Használja ki Ön is az elektronikus cégeljárás előnyeit!


Az egyik ügyvédi irodában felkértek az elektronikus cégeljárás bevezetésére. Ezt a tevékenységet itt egy nyugdíjhoz közel álló ügyvéd úr végezte. El tudja Ön képzelni, mennyien próbálták Őt lebeszélni erről a kora miatt? Büszkén mondhatom, hogy már az első félévben kiemelkedően nagy bevételt hozott a munkája az irodának. Hogy hogyan? Tökéletesen megtanulta Ő is és az adminisztrátora is a cégeljárás új követelményeit, és gyorsabban elkészültek a cégbejegyzésekkel, mint előtte. Híre is ment a városban, hogy ebben az irodában az új cégeket a papírok bemutatásától számított 2 órán belül bejegyzik.

 

Használja ki Ön is az elektronikus cégeljárás előnyeit, és ügyfelei egymásnak fogják adni a kilincset Önnél!

 

Mérföldekkel megelőzheti versenytársait

Ma Magyarországon döbbenetesen kevés a kellően gyors és felkészült, cégeljárással foglalkozó jogi képviselő. Sajnos. Vagy szerencsére? Ha Ön időben lép, akkor még szerencsére, hiszen egy informatikai szempontból jól bevezetett elektronikus cégeljárással könnyen nézhetik a konkurensei a hátat!

Mérföldekkel megelőzheti versenytársaitEhhez nyújtok kiváló megoldást, garantáltan gyors és látványos eredményt a cégügyek intézésében.

Hasznavehetetlen, időrabló, nagylétszámú csoportos tantermi bemutatók helyett gyakorlatias, naprakész, azonnal alkalmazható tudást adok Önnek és munkatársának.

 

 

Amitől ez a képzés más:

  • ki sem kell mozdulnia, az oktatást az Ön saját irodájában tartom
  • Ön és munkatársa a saját számítógépén, jól megszokott környezetében dolgozhat
  • rengeteg, máshol nem beszerezhető tapasztalatot adok át
  • gyakorlás élesben: elkészítünk egy valós cégbejegyzést
  • csak alapvető számítógép-kezelői ismeretk szükségesek
  • igazodok az Önnek rendelkezésre álló időtrtamhoz

Nagyon alapos munkát végzett Zoltán. A hangsúlyt a gyakorlati alkalmazásra helyzve sok, eddig homályos oldalt világított meg számomra! A tapasztalata és felkészültsége lenyűgözött!

dr. Áncsán András ügyvéd, Eger

Milyen témaköröket érintek az oktatáson, melyek begyakorlása után képes lesz Ön és munkatársa önnállóan elvégezni az elektronikus cégeljárás feladatát?

 

  • Az elektronikus cégeljárás jogi és technikai háttere
  • XML formanyomtatvány készítése
  • Az okiratok szkennelése
  • Az illeték és a költségtérítés elektronikus fizetése
  • A kérelem e-aktába szervezése, aláírása és elküldése
  • A digitális tértivevény és végzés fogadása

 

Ez jól hangzik, de mennyibe kerül?

Gondoljon bele, mennyit érne meg Önnek az, ha versenytársai közül Önnek lenne a legtöbb céges ügyfele és ezzel a legnagyobb bevétele is?

Az ehhez szükséges tapasztalatokat kínálom személyesen Önnek
26.200,- Ft + ÁFA/fő áron.

Minden kockázatot átvállalok: 100% garanciaMinden kockázatot átvállalok: 100% garancia

Nincs veszteni valója, próbálja ki és ha nem tudtam újat mondani vagy nem találja elég hasznosnak az oktatást, akkor a teljes vételárat visszafizetem, Önnek csak 30 napon belül jeleznie kell pénzvisszafizetési igényét! Azért merek ilyen garanciát vállalni, mert eddigi ügyfeleimtől származó visszajelzések 100%-os elégedettséget mutatnak.

 

Ne kísérletezzen, fektessen a biztos tudásba!

Kérjen részletes ismertetőt kötelezettségek nélkül!

Ha most kér ismertetőt, a következő információkat tudja meg:

  • milyen kedvezményeket biztosítok?
  • milyen technikai eszközökkel és szolgáltatásokkal kell rendelkeznie?
  • melyek a legközelebbi szabad időpontok az oktatásra?
  • milyen ajándékok, bónuszok járnak hozzá? (csak a feliratkozóknak!)

 

TÖLTSE KI AZ ALÁBBI ŰRLAPOT!

Ezzel a képzéssel kellene kezdeni mindenkinek az elektronikus ügyintézést. Zoltán az alapoktól az XML dokumentumon át a végzések átvételéig mindent megtanított. Ráadásul olyan időpontban is vállalta az oktatást- mert én csak akkor értem rá-, amikor senki más nem tette volna. Minden kollégának bátran ajánlom!

Szórádi Sándorné dr. ügyvéd, Györ

Zoltán választ adott az összes informatikával kapcsolatos kérdésemre, sőt nagyon sok inspirációt kaptam tőle arra vonatkozóan, hogy miként alakítsam ki az elektronikus ügyintézést az irodában. Kifejezetten gyakorlatias, sokszor lépésről-lépésre terjedő útmutatót ad a kivitelezéshez, de átfogóan képviseli a stratégiai szemléletmódot is. Nagyon tetszett a sok sztorija, példa és esettanulmánya! Érezhetően rengeteg tapasztalata van, és ezzel valószínűleg a hiánypótló vagy elutasító végzések tömegétől kímélte meg az irodánkat. Nem is beszélve a tanácsait követve megspórolt összegekről.

dr. Ress Mária ügyvéd, Gyöngyös

Számomra a legnagyobb eredmény az volt, hogy a Zoltántól tanultak alkalmazásával én is tudok önnállóan és könnyedén hibátlan bejegyzési kérelmeket benyújtani! Innentől kezdve csak rajtam múlik minden. Köszönöm!

dr. Telegdi Zoltán ügyvéd, Budapest

 

Kérem az elektronikus cégeljárás oktatás részletes ismertetőjét!

Ha hezitál, le fog maradni! Leendő ügyfelei már a cégalapításon gondolkoznak!

Keresztneve *:
e-mail címe *:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!